Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte, nebo si můžete přehrát TRAILER K LEKCI.

HOSTÉ JSOU V PODNIKU
Hosta musíme zaregistrovat a POZDRAVIT JAKO PRVNÍ, a to vždy při příchodu do našeho podniku.
HOSTY PŘIVÍTÁME a POZDRAVÍME příjemným tónem a srozumitelným způsobem. PRVNÍM DOJEM hosta při vstupu do podniku je nesmírně důležitý. Jakmile známe jméno hosta, potom používáme jeho jméno v konverzaci. Po celou dobu konverzace s hostem udržujeme OČNÍ KONTAKT.
Jakmile jsme s hosty u stolu, vždy si OVĚŘÍME, ZDA VYBRANÝ STŮL VYHOVUJE. Vždy nejdříve servírujeme ženám, resp. hostům dle nám už známého pořadí. NEJDŘÍVE DÁMY, POTOM PÁNI, NEJDŘÍVE STARŠÍ, NAKONEC MLADŠÍ. Pokud nedorazí jeden nebo více hostů objednané společnosti, sklidíme ze stolu prostření, která byla určená těmto hostům. A to je jen malý výčet pravidel, která si v této lekci vysvětlujeme.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.